Shuttle - FAQ og Feilsøking

Her finner du svar på noen av spørsmålene som kan oppstå i forbindelse med din Shuttle.

shuttle
FAQ

Du finner Shuttle-forumet her.

Driverne til ShuttlePRO v2 og ShuttleXpress kan lastes ned fra vår Programvare-siden.

Apple-maskiner med en G3-, G4-, G5- eller Intel-prosessor med Mac OS 8.6–9.x eller OS 10.1–10.12. Windows-kompatibel PC med Windows 98, 98SE, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8 og Windows 10.

Ring eller send en e-post til Contour Design, så sender vi deg gjerne nye knappedeksler. Dette forutsetter at din Shuttle er produsert i Kina og ikke i Taiwan. Send en e-post til shuttle@contourdesign.com for mer informasjon.

Slik finner du ut hvilken Shuttle-modell du har.

Ja, send oss en e-post med dine kontaktopplysninger til shuttle@contourdesign.com. Vi sender deg deretter et kort spørreskjema. Når dette returneres til oss, sender vi deg programvareutviklingssettet.

Fra og med januar 2015 er det to års garanti på Shuttle. Du behøver ikke lenger å registrere produktet ditt for at garantien skal gjelde.

Du kan laste dem ned fra «Shuttle Downloads»-seksjonen i forumet eller gå inn på Shuttles produktside på nettstedet til Contour Design. 

Har du et problem du ikke finner svaret på?

Vi er her for å hjelpe deg. Send oss en forespørsel og du vil bli kontaktet av en av våre support-medarbeidere.
Close Menu